Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kuthumi mester - A.D.D/ADHD-ről
 
Michele Eloff©, 2003
Fordította és hanganyagot készítette: Marga
Forrás: lightweaver

Ez az információ azzal a szigorú feltétellel osztható meg más forrásokkal, hogy semmilyen része nem változtatható meg, nem törölhető ki, illetve az információ forrása feltüntetésre kerül.

Kérlek, vedd figyelembe, hogy ezen információ olvasása komoly hatással lesz rád. Energetikailag összeköttetésbe kerülsz a közvetítő személlyel, és hasonló folyamat megy végbe rajtad is. Ez nem pontosan ugyanaz, mintha a közvetítő Mester jelenlétében lennél, azonban a hatás pontosan olyan erőteljes. Ne túlzottan vonatkoztasd magadra azt az idővonalat, amelyet a közvetítés résztvevői kaptak. Te is hasonló folyamaton fogsz átmenni a saját Isteni Tervednek, Időzítésednek és Célodnak megfelelően.

Kuthumi vagyok, a Bölcsesség és fény sugarain jöttem üdvözölni titeket ebben az időben, hogy elhozzuk nektek a bölcsességet, amit kerestek, hogy segítsen az ébredés útján és a gyógyulás ösvényén benneteket. Üdvözlet testvéreim, szívünk szeretetével köszöntünk benneteket.
 
Ezekben az időkben, nagy szükség van a különböző holisztikus technikákra, hogy segítse ezeket a gyerekeket, akiket jelenleg gyakran tévesen kezelnek, az igazat megvallva szenvednek ezzel a betegséggel, amelyre gyógyszernek nevezett vegyi anyagokat adnak a szervezetüknek. A legzavaróbb tényező ebben az időben, hogy sok gyerek, akik 5-6 év alattiak, Ritalin és Dexedrine nevű szereket kapnak, vagy mást, amelyek nagyon negatív hatással vannak az agy kémiai szerkezetére. Ezek a vegyi anyagok bizonyos értelemben az agyat lelassítják annak érdekében, hogy passzivitást érjenek el a gyereknél. Mindazonáltal nagyon gyakran, diagnosztizálnak figyelemhiányos hiperaktív zavart ADHD vagy Attention Deficit Disorder /ADD –t ami egyszerűen a Fény létezése ezekben az új gyerekekben, akik ez időben születtek a Földre. /„Az ADHD nem olyan, mint a cukorbetegség, és a Ritalin nem olyan, mint az inzulin. A cukorbetegség valódi orvosi állapot, ami objektíven diagnosztizálható. Az ADHD egy kitalált címke, és semmilyen objektív, bizonyítható módon nem azonosítható.” – Dr. Mary Ann Block, a „Ne legyen több ADHD” című könyv szerzője (2001) 1987-ben a „figyelemhiányos hiperaktív zavar” (Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD) létezését az APA (amerikai pszichológus társaság) bizottsági tagjai szó szerint megszavazták, és nagy gonddal bevezették. Egy éven belül csak Amerikában 500 000 gyereket diagnosztizáltak ezzel. Mára világszerte 17 millió iskolás gyermeket diagnosztizáltak mentális zavarokkal, és kokainhoz hasonló serkentőszereket, valamint erős antidepresszánsokat írnak fel nekik kezelésként. A magyarországi tendencia is hasonló.../
/Magyarországon forgalmazottak még, stimuláns és nem stimuláns „gyógyszerek” : Metadate , Methylin , és általános MPH , hatásai csak az utolsó négy órában . Kiterjesztett vagy késleltetett felszabadulású formák Ritalin SR , Metadate ER és Methylin ER . Az újabb kiterjesztett kiadás MPHs a Concerta , Metadate CD és a Ritalin LA, Dextrostat és van még, Adderall, Dexedrine Spansules, Atomoxetine, Dezipramin ( Norpramine )
 
A szülőknek, akik őrzői ezeknek a gyerekeknek meg kellene tanulniuk alkalmazkodni ahhoz, amit ezek a gyerekek igényelnek, nem csak a környezeti, de a fizikai és érzelmi igényeikhez is. Azok a gyerekek, akik koncentrációs nehézségekkel küzdenek, konkrét feladatokat kapjanak egyetlen adott időpontban pl. az állatvilág segítségét is igénybe véve. Talán rendszeresen kellene olyan helyekre járni velük, ahol bizonyos állatok és a gyermekek rendszeresen 10-15 perc erejéig együtt lehetnek és megfigyelhetik őket, pl: hogyan esznek, és a többi szokásaikat. Ez elkezdi fejleszteni a fókuszálási képességüket. Több kreativitásra ad lehetőséget nekik. Ezek a gyerekek nem tudnak szigorú, fegyelmezett módszerrel tanulni, mert ettől még inkább zavarodottabbá válnak. Igazából az egész oktatási rendszernek új tematikára van szüksége, hogy felzárkóztassák őket, és ezt figyelembe véve, találni egy utat, hogy ne kelljen ragaszkodniuk a tanítóknak a konvenciókhoz.
 
Ezeknek a gyerekeknek sokat kell a természetben lenniük. Ha az időjárás nem teszi lehetővé ezt, akkor olyan környezetet kell kialakítani számukra, amely annyi természetes anyagot tartalmaz amennyi csak lehetséges, nagyon kevés gyárban alkotott „modern alapanyagú” tárgyakkal. Agyag, szerves festékek, újra hasznosított papír, fából készült játékok mind nagyon fontosak. Mindegyik gyereknek szüksége van arra, hogy lehetőséget kapjon kifejezni az önmagában lévő energiát, szükségük van ennek közvetítésére, még azoknak is, akiket helyesen diagnosztizálnak, de a gyerekek arra kényszerülnek, hogy beleilleszkedjenek abba az öntőformába, amit a felnőtt világ teremtett számukra - a tanárok és az orvosok és a szülők- ezért van szükségük a megfelelő környezetre, hogy támogassák a szükségleteiket.
De aminek valójában történnie kell az, hogy a felnőtteknek meg kell tanulni alkalmazkodni ezeknek a gyermekeknek a szükségleteihez, mert ők a lelkek egy teljesen különböző fajtái - most érezzük, hogy sok szülő és tanár egyetért evvel és mosolyog, amikor ezt olvassa. Bizony hogy különbözők.
 
Azt fogod találni, hogy ezeknek a gyerekeknek az oktatása túlmutat a megszokott oktatási paramétereken, mert magába foglalja ezeknek a Csillag gyerekeknek szüleinek tanítását is. Minél több szülő belátja, hogy a gyógyszerként adott vegyi anyagok befolyásolják a gyermek hosszú távú életét, talán annál többen elkezdik megkeresni azokat az alternatív módszereket, amik egyensúlyba hozzák a gyerekeket.
Javasolnánk, hogy minden helységet, amit csak lehetséges, tölts meg levendulával. A levendula a nyugalom energiáját bocsájtja ki. A színeknek, amelyek a gyermek környezetében előfordulnak, szintén nyugtatónak kell lenniük, lágy árnyalatokban: pasztell zöldek, kékek és rózsaszínek, őszibarack és a sárgabarack, sápadt, nagyon halványsárga, ami lecsendesíti őket. Semmilyen körülmények között piros, vagy élénksárga, mert ezek serkentik/izgatják a gyermeket. Még a ruháinak is, amit visel, pasztell árnyalatokban ajánlatos beszerezni. A feketét sem jó használni.
 
Gyakran a harmadik dimenziós, hatodik és hetedik, nyolcadik dimenziós világhoz való hozzáférésük váltakozása okozza a zűrzavart ezeknél a gyerekeknél, amihez a Tudat testükkel jutnak el. A legtöbb ember nincs tudatában ennek, és ezért befolyásolják Ritalin és Dexedrine szerekkel a gyerekeket, és evvel leállítják a hozzáférést ezekhez a dimenziókhoz. Azoknál az ADD-s gyerekeknél, akik kifejezetten agresszívek és az Add-s /hiperaktív/ gyerekeknél, meg kell figyelni mi váltja ki az agresszivitást. Gyakran az okozza, hogy bizonyos energiák érik őket, amit nem tudnak szavakkal kifejezni. Szerepet játszik ebben a gyökércsakra, a szokásosnál aktívabban működő energiájával hozzájárulva. Ez okozza a frusztrációt, és sokszor okozza az agresszív viselkedést.
 
Azt fogod találni, hogy sok ilyen Csillag Mag Gyerek nincs hozzászokva, a harmadik dimenziós világhoz. Ezért meg kell tanulniuk, hogyan kell alkalmazkodni a túlélési mechanizmusokhoz az emberi forma genetikai állományában. Ez is eredményezheti az agresszív viselkedést. Kialakítva egy olyan környezetet, amely nem táplálja a bázis (gyökér) csakrát, hanem segíti megnyugtatni a gyermeket. Azok az ételek is nagyon fontosak, amelyek nem serkentik ezt a csakrát. A cukor az egyik, amit kerülni kell ezeknél a gyerekeknél, mert a feldolgozott ételek közé tartozik. A feldolgozott élelmiszerek ingerlik a gyermek idegrendszerét. Felesleges energiatermelést váltanak ki, és hozzájárulnak a kiegyensúlyozatlanságához. A cukor a gyümölcsben- és a méz a természetes formájában megfelelő, ám ezeknek a gyerekeknek mindent egybevéve, el kell kerülniük mindenfajta feldolgozott ételt. A vegyi anyagok is okozhatnak ártalmakat, mert a természeti és testi összességük, nem olyan, mint a fizikai test felépítése a régebbi időkben. Ennek eredményeként, a testük fellázad sok élelmiszer ellen. És e miatt szenved allergiától olyan sok gyerek és felnőtt ezekben az időkben.
A testük összességében más. Ezek a gyerekek nem kétszálú DNS-sel; hanem legtöbbször 12- 13-szálúval rendelkeznek, amiből több szál aktív./a tudomány még nem ismeri fel/ Ezért nincs semmilyen jártassága a felnőtteknek, amivel támogatni tudnák ezeket a gyerekeket. Ezért ajánlatos organikusan termesztett gyümölcsöt és zöldséget adni nekik. Javasoljuk a szülőknek, bio kiskert létrehozását, megkönnyítésül. Amikor a gyermek nem organikusan termesztett zöldséget vagy gyümölcsöt fogyaszt, illetve manipulált GM-t (genetikailag módosítottat) ez is negatívan befolyásolja az energiáját.
 
Ezek a gyerekek bizonyos módon „rákényszerítik” az emberiséget, hogy visszatérjenek az alapokhoz, a föld energiájával telített étellel táplálják, amit Földanya vegyszerek nélküli tiszta magokból táplált. A föld szerves trágyával legyen dúsított, nem műtrágyával. Az emberiségnek gyors megoldásokat kell foganatosítania. Nem lehet késlekedni, mert ez fokozza a gyerekek „fogyatékosságát”- szándékosan tettem idézőjelbe, elnézést kérek ezért a szóért.
 
Amikor a gyermek felnőtté válik, és abbahagyja ezeknek a tablettáknak a szedését, akkor a tünetek majdnem minden esetben újra előjönnek, ami végett még inkább romlik az állapota. Mert kialakulhat az ME - myalgic encephalomyelitis /krónikus fáradság érzet sok ADHD és ADD gyermek felnőttkorában. Ők csak nagy nehézségek árán tudnak életük egy adott területére összpontosítani, sok gondjuk lesz a karrierjük, a kapcsolataik terén, ami belső zavarodottságban is megnyilvánul. Ez sok-sok pszichiátriai betegséghez vezethet, hiszen a belső ingereket, ösztönzéseket, már elfojtották gyermekkorban. E gyerekek szülei (lélek) szerződést kötöttek, hogy támogatják ezeket a gyerekeket, ezért nekik is meg kell tanulniuk, hogyan egyszerűsítsék az életüket, milyen szempontból kell megváltoztatni az életüket, mert számottevő energia mennyiség, szükséges ahhoz, hogy őrei, legyenek ezeknek a gyerekeknek.
 
Amikor ezek a gyerekek egészséges ételeket esznek, az energiájuk szép lassan egyre stabilabbá válik. Nem számít, milyen erős ADD vagy ADHD-s a gyermek, a Ritalin vagy Dexedrine hatása nem állítja meg, ezért az egyéni lelki folyamat fejlődéséhez, sok a teendő gyermekkorban megszüntetni. Eltart egy ideig, hogy a világ meggyőződjön arról, hogy ezek az anyagok nagy diszharmóniát okoznak a Jövő gyerekeiben, hogy igazából egy mentálisan zavarodott generációt hoznak létre, érzelmi instabilitással, és a fizikai egyensúlytalansággal.
 
Annak érdekében, hogy egészségesen éljen, a testnek szüksége van arra, hogy egészséges ételekkel táplálják. A szabad tartású csirke kitűnő választás. Azoknak a felnőtteknek is, akik azt választották, hogy megszabadítják a szervezetüket a toxinoktól, előnyös lenne szabad tartásból származó baromfit, azok tojásait, és ahogy mondtam, organikusan termesztett gyümölcsöket és zöldségeket enniük. A lehető legkevesebbet a feldolgozott élelmiszerek bármely formájából. Ez bizonyos fokú felelősséget rak a szülők vállára, de ez is egy lehetőség, hogy megtanulják azt, amit korábban mondtam.
 
Ezek a gyerekek elérik a hatodik, hetedik és nyolcadik dimenziót egy nagyon speciális okból. Ők a felelősek a hasznosítható információk előre-hozatalában egészen 2033-ig. Jelenleg, még ha sok ilyen gyerek nincs is fizikai testben, mindazonáltal ők a felelősek kikövezni az utat, hogy érvénybe léptessék majd azokat.
 
Ezek a gyerekek a jövőben Csillag Mag Gyermekeknek adnak életet, és gyermekeik, további Csillag Mag gyerekeknek, akik feladata az Aranykor megteremtése, hogy az ezeréves béke megvalósuljon. Amíg az emberiség nem támogatja ezeknek a gyerekeknek az útját, a világ nem fogja megtalálni, elérni a teljes harmóniát. Tisztában vagyunk vele, hogy sok felnőtt, a szülők, a tanárok és az orvosok egyaránt, elutasítják ezt az érvet. Ez nem érvelés, vádaskodás; egyszerűen egy tényállás, hogy ez történik ebben az időben. Nincsenek tudatában annak, hogy visszaélnek ezekkel a gyerekekkel és félrevezetik a szüleiket is. Ők szentül meg vannak győződve arról, hogy segítik őket, ezt világosan látjuk. Felismertük a jó szándékukat. Azonban bizonyos szándékok nem tiszták, mert, mint tudjuk, a gyógyszeripar által létrehozott vegyi anyag, elfojtja a gyerekeket. Reméljük, megértitek, amit erről is mondunk. Minél több, szülő nyitva áll a lehetőségre, hogy egészséges módon nevelje ezeket a gyerekeket, azoknál, akik megpróbálják elfojtani a növekedést ezekben a csillag lényekben, annál jobban csökken a befolyásolásuk. Vannak már bizonyos csoportok, akik holisztikusabb módon dolgoznak az evvel a diagnózissal rendelkező gyerekekkel. Azt javasoljuk, nővérem, hogy lépjetek kapcsolatba velük is. Úgy véljük, hogy azok az "Indigó gyerekek. Nem számít a kor, hogy a gyermek kicsi, vagy éppen tinédzser. Az energia, az érzés, a zavar a belsőjükben ugyanaz.
Használjátok, amit az állatokkal kapcsolatosan ajánlottunk, és az agyagozást például, hogy segítsd a koncentrációját. Lehet, hogy a gyermek ingerültté válik, kérdezd őt, és ő próbálja elmagyarázni amit érez, amitől agresszívvá vált. Ha nem olyan gyakran jön elő a dühös állapot, mint a többi gyereknél, esetleg a beszédjén keresztül jeleníti meg az agressziót. Rendkívül ingadozók az érzelmeik. Erre azért van szükség, mert támogatásra van szükségük, hogy képesek legyenek energiákat a harmadik dimenzióba hozni. (ha terapeuta vagy) Felkérheted az Angyali Királyságot, a természet Királyságot és a tündér Királyságot, hogy őrzőket rendelj minden gyermekhez. (ha terapeuta vagy) Ezek az őrzők tanácsot adhatnak, hogy mit kell tenni a gyermekkel, hogy mit javasolj a szülőnek. Ezek a segítségek a gyerekek számára óceán méretű gyógyító energiához hasonlíthatók.
Ez is oka, hogy azt mondtuk a szülőknek, hogy rendezzék át az életüket. Most, sok szülő azt fogja mondani, hogy lehetetlen számukra, megszakítani mindent, hogy a gyerekkel legyenek, ami szükséges az, hogy a szülők egyensúlyt alakítsanak ki munkájuk és a családi környezet között. Sok családnak kihívást jelent ezekben az időkben, nincs anyagi fedezet arra, hogy életük átalakítását véghezvigyék. Talán azért, mert az egyén nem tud dolgozni vállalati szférában, és meg kell találni a módját, hogy fenntartsák magukat és a családot.
Ezek a módok mind a földi energia hasznosításának, (és) a kreativitás megszületésének új módjai, a Szellemi energiának felhasználása, hogy megalkossatok egy támogatási struktúrát, hogy minden egyén önállóvá váljon.
 
Még akkor is, ha a szülő úgy dönt, hogy saját vállalkozást indít, ahol mások dolgoznak neki, annak az üzletnek a felépítésének a megszokottól eltérőnek kell lennie. A magánélet minden szempontjából figyelembe kell venni. Annak érdekében, hogy termelékenység az anyagi haszonszerzéssel rendszerezetten működjön, az egyes családok szerkezete szerint, ahol van egy időszak a termelékenységnek /munkának/ és van a munkavállalók minden tagjának, elegendő rendelkezésre álló ideje, hogy minőségi családi életük legyen. Ez az új vállalkozások szerkezetének részét képezi. Ezt az információt azért adjuk át most, mert így meg tudja érteni mindenki, hogy ennek mennyire el kell terjednie, mert sok ember bújik a karrierépítés mögé, és egyre kevesebbet figyelnek magukra./ és itt nem a külső megjelenésre gondolok./ Mert az egyensúlyhiány az elme, az érzelmek és a test még nagyobb betegségét okozza. Ezért az egyénnek, annak érdekében, hogy meggyógyuljon, szüksége van, egy pihenőnapra, másik nap a munkára, és ennek rendszeres váltakozására. Az emberek azt mondják, bevesznek egy pirulát. A tabletta nem fogja megoldani a problémát. A pihenés igen. A természetes változás belül és kívül, sok ilyen rendellenességet fog meggyógyítani. Valósítsa meg a napi egyensúlyt, ahol egy bizonyos idejű munkával eltöltött órát, felvált azzal azonos mennyiségű idővel, amit a családdal tölt. Ez az oktatásra is vonatkozik. Gyerekeknek, akiket hat, hét, sőt napi nyolc órát, tantermekben tartanak, és folyamatosan bombázzák az értelmüket, nem szolgál a javukra, hogy valóságosan tanultakká váljanak. A gyermek csak egy órán át befogadó egyfolytában, de a következő tanítási óra előtt, legalább 15-20 percet kellene a természetben töltenie. És a következő órában gyakorlati oktatásnak kellene következnie, és váltakozva az elméleti oktatás óráival. Mert ennek a tanítási módszernek az alkalmazásával, a gyermek vagy felnőtt képes befogadni, és alkalmazni a gyakorlatban, amit tanult. A sok beszéd összekeveredik az agyukban. Sok gyereknek van tanulási nehézsége az iskolában, mert nekik a jobb agyféltekéjük orientáltabb, mint a bal. Ha a gyermekek használhatják a jobb agyféltekéjüket, hogy megértsék a bal agyféltekés fogalmakat, az megmarad bennük az egész életük folyamán. Ez is az egyik, amit megtanítani jöttek a világnak ezek a gyerekek, hogy változtatni kell az egész oktatási rendszeren. Nagyon kérjük a Fény tanárait, hogy dolgozzanak ezekkel a gyerekekkel, és mutassák meg, hogy ezt meg lehet tenni, készen állnak erre.
 
Ezek a gyerekek rövid ideig tudnak koncentrálni, mert ők az Új világ gyerekei, és információkat, energiákat kell behozniuk sok különböző dimenzióból. Amikor a gyerekek érzéseit és tetteit támogatod, akkor egy teljesen más dinamikát hozol létre. Ennek eredményeképpen egy teljesen új dinamikájú energia veszi körül a gyerekeket. Talán ezt már óvodás korban, már iskolakezdés előtt el kellene kezdeni, otthon 15 perc tanító jellegű, majd15 perc játékos foglalkozással.
Ha a 15 perc kezdetben túl hosszú, lebontani ennél kisebb időre, és látni fogják, hogy mennyire fontos az egyensúly. És akkor ők nem lógatják az orrukat az egész foglalkozás alatt. Ne feledd, hogy az elmélet és gyakorlat váltakozásának szükségességét. Ezt figyelmen kívül hagyva, láthatjátok, ahogyan küzdenek a matematikával, mert minden elméleti, nincs gyakorlati szemléltetése, megértése a számok energiájának. Amikor a gyermek is érzi a számok energiáját, hogyan működnek együtt, hogyan sokszorozódnak, hogy alakulnak, hogyan vibrálnak, a gyermek megérzi magában ezt a rezonanciát, és számára olyan természetessé válik majd, mint a beszéd. A matematikai problémák olyan egyszerűvé válnak, majd, mint a karikacsapás. Ez most neked végtelen időt igénylőnek tűnhet, de el kell kezdeni valahol. Most toborozzuk a különböző területeken működő tanítókat, a művészet világából, a matematika területéről, bármelyik témában ahol az érzelmeket, érzéseiket kifejezve tevékenykednek.
 
A zene hangjai. Ez is fontos ezeknek a gyerekeknek az egyensúlyhoz. Most is megemlítjük, mint korábban, a levendula fontosságát a környezeten belül. Ez fontos. Átjárja őket a nyugalom és a lazultság energiája, Talán azt is tudod, hogy lehet ételek is készíteni, amiben van levendula, hogy támogassa ezeket a gyerekeket. Meg fogod találni, ha keresed azokat az embereket akik, holisztikus módszerekkel dolgoznak ezekkel a gyerekekkel, miközben hogy folyamatosan fedeznek fel, amely végül majd teljesen indokolatlanná teszi A Ritalin és Dexedrine, Prozac vagy más egyéb használatát. Tudd meg, milyen veszélyesek ezek. Itt az ideje, hogy megakadályozzátok, hogy a jövő gyermekeinek tönkretegyék az elméjét, hogy elkezdjetek új eszközrendszerekbe vezető utakat találni, hogy megnyíljon az elméjükben az a termékeny oázis, amivel dolgozhatnak.
 
Kuthumi vagyok, és üdvözöllek és megáldalak benneteket.
 
Adonai.
 
További információkat adott Kuthumi egy másik időben.
 
Anya - "Az iskola, nyomást gyakorolt rám, hogy adjak a fiamnak Ritalint. Azt állította, hogy ha nem lesz 100% -os a javulás minden szinten, hat hónapon belül, akkor nem járhat oda tovább. Az egyetlen javulás a viselkedésében volt, viszont semmi változás az órai munkában, hogy pontosan fejezzen be egy feladatot. Azonban rettenetes mellékhatásai voltak gyermekem jellemére és a testi funkcióira.
 
Kuthumi Mester azt mondta, hogy a gyógyszernek olyan hatása van az agyra, hogy akár két évet is igénybe vesz a szervezetből való kiürülése. Gondoljunk, csak bele milyen károkat okoz, ha akár csak egy rövid ideig is használják a Ritalint. ha ennyi idő kell a károk helyrehozatalához. A "szakemberek" azt mondják, hogy elmúlik 1 órán belül, és a mellékhatások 1 napon belül.
 
A növényvilágban találtam meg, hogy segítsek a fiamon. A következő növények esszenciájának cseppjei napraforgóolajba. Ne keverjük össze a virágokat, mert ez megváltoztatja a rezgéseket. Ne használj alkoholt, az önmagában egy tudatmódosító anyag. A cseppeket a gyermek reggel és eleinte az esti órákban is kapta. Tettem kevés cukrot, de nagyon keveset, hogy kellemesebb íze legyen, de kidobtam az összes olyan cukrot, amiben mesterséges adalékanyagok és színezékek voltak.
12 csepp Jacaranda (nem találtam magyar megfelelőjét)
12 csepp Morning Glory hajnalka • kerti folyondár
12 csepp Petunia
12 csepp Bársonyvirág / a tanulás virága /(Marigold)
12 csepp Tetratheas Ericifolia /Fekete szemű Zsuzsi
20 csepp Sárga kannavirág Yellou Canna
 
A fiam még nem is fogyasztotta el a 100ml –t mielőtt már érezte, jó, és azt mondta, hogy nem kell az olaj tovább. Még mindig bajba kerül, de ez normális, mert egy szókimondó gyermek, viszont egyre magasabb pontszámot /osztályzatot/ ér el az iskolai feladatoknál. Azt sajnos nem változtatta meg, hogy ne legyen lusta. Kérjük, ne feledd, hogy a gyermek még gyerek, és mindig szüksége van szeretetteljes figyelemre rendszeresen.
Külső befolyás sosem pótolja a szeretetet.
 
Találtam egy magyar oldalt a hozzávalók beszerzésének segítségére. http://edenesszencia.hu/